onsdag 9 februari 2011

oj nu har jag inte uppdaterat på länge..

Hej,
från och med nu ska jag hålla bloggen uppdaterad!!

Jag har ridit några lopp under januari månad. Ingen större framgång, utan flera galopper faktiskt. Som bäst en tredjeplats på Solvalla i början på månaden.

Kommande närmast är ett montélopp i Örebro nu på fredag den 11/2. Här rider jag en häst från vårt egna stall som heter Paul´s Legacy. En fyraåring som gjorde ett fint montékval i Kalmar för ett par veckor sedan.


Paul´s Legacy i montékval i Kalmar. Foto: M Strömsten

Samma dag i Örebro startar Chattanooga i ett sulkylopp. Här från spår 3 och med Kaj Widell i sulkyn. Hon har gjort det bra hittills och vi hoppas hon gör ett bra lopp och går iväg felfritt från start.


Chattanooga vann tidigare i år på Mantorp. Foto: M Strömsten

Måndag 14/2 åker vi till Halmstad. Här tar vi ut Rudolf den Tredje i montékval. Otto la Marc startar i ett sulkylopp från spår 1 på 20 meter tillägg. Bra, hoppas han kan gå felfritt och få ett bra lopp. Jag rider även i montéloppet i Halmstad, från spår 9 bakom bilen med Brilliant Abb.


Brilliant Abb, en kall kväll i Mantorp tidigare i år. Foto: M Strömsten

Vi ses!

Inga kommentarer: