söndag 10 november 2013

Paus.

Tråkiga nyheter. Jag har fått diskbråck i ländryggen och förslitningar på korsband och minisk i knät och vill bara meddela att jag ställer in planerade montélopp och på obestämd tid ej är tillgänglig för att rida! Jag hoppas på fortsatt förtroende när jag blivit frisk! Jag är sjukskriven till sista december. Diskbråck kan ta både kortare men oftast också längre tid. Jag kommer gå på rehab och idrotts/rygg-klinik två gånger i veckan från nu. Jag hoppas på snabb läkning för att tävla och träna är det roligaste jag vet! Hoppas på nya krafter för ett bra 2014! Vill tacka alla jag ridit för under året och hoppas att jag får rida åt er igen när jag blivit bra i kroppen! Bästa hälsn/ Emelie

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt! Jag önskar dig snabbt tillfrisknande. Är det så slitsamt att rida monté eller har du gjort något annat? /Anders