fredag 29 januari 2010

Trea på åby!

"Hilding gjorde som vanligt mycket bra ifrån sig. Han slutade trea bakom Molly Streamline och Chip Destroyer i Åbys montélopp den 28/1. Mycket bra startfält. Ledningen tog Ville Alfa och vi kunde komma
ner i rygg på denne efter ett par hundra meter. Bra resa och en tredjeplats till Hilding. Kanon!!!


Var lite lagom kallt att rida, inte så farligt. Härdad efter att jag förfrös mina händer nästan totalt då jag red Midsummer på Åby den 17 dec. Tänk vilken skillnad det blir när det blir lite varmare. Mycket roligare. Förra året tror jag att jag red våra hästar i lopp först i april-maj... vann första års-segern 1-maj med Time de Luxe i Örebro. Då red jag i kortarmat... inte så långt kvar.. 3 mån.. sen blir det kortarmat.. götttt"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför 1100 i böter???

Anonym sa...

Du kan inte skriva lite kort om stallets 20talet hästar.
Hur dom tränar och lite roliga historier m.m. Kortfattat.?

Jätte bra blogg klart nätets bästa.

Unknown sa...

Fick böter för snäv ridning. Tveksamt kan jag själv tycka, men jag tar tar böterna och inget mer med det. Händer ju alla mer el mindre!!!

Jag ska börja skriva lite mer i bloggen, lite allmänt om hästarnas starter ifrån vårt stall!

Unknown sa...

tack förresten=)