torsdag 10 april 2014

Zoella dålig prestation i Göteborg. Inga ursäkter alls.



-

På tisdag åker jag till Axevalla med Chinook och Go de Luxe. Stefan Söderkvist kör Chinook i lopp 11, grym prestation senast och vi hoppas på fortsatt form. Springspåret på tillägg, sämsta spåret enligt min mening. Svårt att komma ner i banan, man får ofta backa sig sist. Jag rider mitt första lopp på länge, lopp 2 med Go de Luxe. Väldigt bra hästar emot och lång distans är ej till fördel. Vi ska ej göra grovjobbet i loppet utan lifta med. Jag var imponerad av hans första två montéstarter där vi var tvåa båda gångerna. Här blir det tufft att nå bra placering, men hoppas på bra prestation av hästen och stirrar oss ej blinda på placeringen denna gång. 

Go de Luxe.

-

Pappa, Anton och Henric har startat upp ett Korpenlag div.3, HCFC som står för Hunseberg City. De är mer än nöjda och det verkar vara på blodigt allvar detta... ;) 





Inga kommentarer: