måndag 2 juni 2014

Stallform!!!!

Fjärde raka och en obesegrad A Real Hit. Herregud vilken fin häst vi har. Jag är sååååå glad. Dessutom delägare. Red även Ekets Patrik igår som visar på fin form som trea. Tror på honom i nästa start. Kommer inte ihåg när jag var så glad senast som efter denna fina travvecka.

Trustmark startar i Axevalla på fredag, Fore Candy anmäls till Axevalla lördag och Global Majesty anmäls till Halmstad måndag. Jag är inget stort fan av täta starter, men för fransmannen finns det inte en enda sulky eller montépropp att gå ut i på flera veckor,,, finns några alternativ och då är det begränsade lopp till högst 500p. Fattar ingenting. Pappa kör fransmannen igen. Jag åker närmast till Göteborg på torsdag för att rida Go de Luxe i montéloppet. Kul! Nu ska Alice och jag fira med tuggeben och film. :)

Inga kommentarer: