söndag 6 april 2014

Kollade lite lopp innan, och segern med Patrik i Sundsvall Open Trot är grym. Kan kolla på det hur många gånger som helst. Vilket stim vi var inne i, tre V75-helger med montésegrar i augusti, och vilken toppform det var på hästen! Patrik har sett fin ut i de montélopp han varit ute i på slutet, även om det är svårt att komma tillbaka i samma form.

Jag hade tänkt rida mitt första lopp i Kalmar på fredag, men avvaktar lite..  Blir förmodligen montéstart med Go de Luxe i Axevalla den 15:e och A Big Surprise i något passande veckan efter efter det. Montépropositionerna är nog de sämsta jag någonsin sett. Dåliga proppar och alldeles för lite lopp enligt min mening.

Jag red lite monté igår på Max Flukt, han blev trött.. jag kände mig rätt stark. Tränar mycket nu. Känns skönt att vara igång, äntligen!

Inga kommentarer: